FANDOM

Clancy Gray
Imię Clancy James Beaumont
Nazwisko Gray
Status żywy
Wiek 18/19
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina prezydent Gray (ojciec)

Lilian Gray (matka)

Obóz Thurmond
Występowanie Mroczne Umysły

Nigdy Nie Gasną Po Zmierzchu

Przynależność Pomarańczowy

Clancy James Beaumont Gray - syn prezydenta Graya. Jest również Uciekinierem. Tak jak Ruby jest Pomarańczowy.

Mroczne umysły by compoundbre

Historia Edytuj

Clancy Gray jest jednym z Pomarańczowych oraz jest synem prezydenta. Kiedy odkryto w nim nadprzyrodzone umiejętności, jego ojciec wysłał go na badania, zastrzegając, że nie mogą one pozostawiać żadnych widocznych śladów na ciele. Clancy miał dwanaście lat, gdy robiono na nim różne eksperymenty i próbowano wyleczyć z "nienormalnych umiejętności". Po pewnym czasie do wiadomości publicznej podano, że został wyleczony, choć nie była to prawda. Zmanipulował swojego ojca ,by ten stworzył swoją osobistą armię złożoną z Czerwonych. Nazwał ją projektem Jamboree.

Uciekł od naukowców i rodziny, a następnie założył East River, obóz, w którym dzieci Psi były mile widziane. Sam siebie nazwał Uciekinierem. Wszyscy znajdujący się tam ludzie go uwielbiali, nie zdając sobie sprawy z tego, że to tylko wynik jego manipulacji. Starał się nauczyć Ruby kontrolować jej umiejętności. W trakcie jednego z treningów przymusił ją do tego, by go pocałowała, a wcześniej mamił ją, jakoby był jej najbliższym przyjacielem. Ruby znienawidziła Clancy'ego za to, co kazał jej zrobić. Kiedy East River doszczętnie spłonęło, syn prezydenta zupełnie nie przejmował się tym, co się stanie z dziećmi znajdującymi się wtedy w obozowisku. Przez następne pół roku utrzymywał kontakt z Nico, chłopcem, na którym również przeprowadzano badania. Nico był w Lidze w tym samym zespole, co Ruby, i przekazywał staremu przyjacielowi wszystkie informacje.

Wygląd Edytuj

Clancy jest bardzo przystojnym, młodym mężczyzną. Jego cera jest blada, a sylwetka szczupła. Nie jest tak wysoki, jak mogłoby się wydawać, ale nie jest też niski. Zdaniem Ruby syn prezydenta jest zadbany, ale nie wymuskany. Ma ciemne, falowane włosy i podobnego koloru oczy. Ma prosty nos i wąskie wargi.

Charakter Edytuj

Clancy w wyniku strasznych przeżyć zaczął być zgorzkniały, żądny zemsty, a także nauczył się wykorzystywać swoje umiejętności przeciwko innym ludziom. Stał się bezwzględny, mściwy i bezduszny. Opuszczając East River w trakcie pożaru, nie pomyślał nawet o dzieciach, które tam mieszkały. Clancy do perfekcji opanował techniki manipulacyjne. Był bardzo charyzmatyczny, ludzie do niego lgnęli i ufali mu bezgranicznie. Potrafił dobrze planować, a także zarządzać. Miał naturalny talent przywódczy. Clancy był też bardzo inteligentny oraz ambitny.

The darkest mind character dump by skpartist-d8fia7y

Rodzaj Zdolności Edytuj

Clancy tak jak Ruby jest Pomarańczowy, co daje mu wiele unikatowych zdolności. Potrafi czytać innym w myślach, manipulować nimi, a także wkładać komuś do głowy stworzone przez niego obrazy. Clancy opanował swoje zdolności do perfekcji.

Ciekawostki Edytuj

  • Według niektórych źródeł obchodzi urodziny 28 marca.
  • Clancy bardzo lubi czytać, między innymi dzieła Friedricha Nietzsche'ego.
  • Ma łagodną alergię na orzechy.
  • Nie lubi zielonych jabłek.