FANDOM

Cole Stewart
Cole
Imię Cole
Nazwisko Stewart
Status Martwy
Wiek 21 lat
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Rodzina *Ojciec (imię nieznane)
  • Grace (matka)
  • Harry (ojczym)
  • Liam (brat)
  • Clarie (siostra)
Obóz brak
Występowanie Nigdy Nie Gasną

Po zmierzchu

Kolor Psi Czerwony

"Z opresji ratuję tylko damy, faceci muszą sami sobie radzić."

Edytuj

Cole Stewart - starszy brat Liama i Clarie. Po raz pierwszy został wprowadzony w drugim tomie, czyli Nigdy nie gasną. Był agentem Ligi, ale także dzieckiem Psi, co ukrywał przed innymi. Został sklasyfikowany jako Czerwony.

Historia Edytuj

Cole pierwszy raz pojawia się w Nigdy nie gasną jako Więzień 27, podczas jednej z misji Ruby i Vida mają za zadanie odbić go z więzienia. Podczas operacji Rob podkłada bombę pod Ruby i Vidę w celu zabicia ich, lecz nie idzie to po jego myśli, ponieważ dziewczynom udaje się przeżyć. Nie podporządkowując się rozkazom, udaje im się uratować Cole'a i zabrać go z powrotem do Ligi Dzieci.

W Po zmierzchu Cole nawiązuje sojusz z Ruby aby zebrać zapasy, broń i ludzi po to, by w końcu rozpocząć walkę z obozami rehabilitacyjnymi i uwolnić więzione w nich dzieci. Cole nie chciał angażować w to swojego brata Liama, bojąc się o jego życie, lecz Liam odebrał to w zły sposób, wszczynając przez to wiele kłótni pomiędzy nimi.

Po rozmowie z Ruby, Cole decyduje się powiedzieć Liamowi iż jest Czerwony. Liam jest zły, że ani Ruby ani Cole nie powiedzieli mu wcześniej, ale po krótkiej i szczerej rozmowie ze swoją ukochaną sprawy między nimi zaczęły się układać. Cole w końcu decyduje się na wzięcie Liama wraz ze sobą na operację w celu zrobienia zdjęć tajnemu obozowi, w którym rzekomo Czerwoni szkoleni są do projektu Jamboree. Podczas misji Cole zostaje postrzelony w szyję a Lee obwinia się za to, że nie mógł mu pomóc. Nico znajduje zdjęcia przesłane przez obóz, na których Ruby rozpoznaje spalone ciało Cole'a.

Wygląd Edytuj

Cole przewyższał brata o kilka centymetrów. Był od niego też węższy w ramionach i w pasie. Ruby twierdzi, że był postawniejszy i bardziej kanciasty niż Liam. Surowy, skatowany, sprawiał wrażenie wykutego z lodu. Był blondynem, podobnie jak jego brat, jednak jego włosy były o dwa odcienie ciemniejsze od włosów Lee, Tak jak brat miał niebieskie oczy.

Charakter Edytuj

Można powiedzieć, że Cole ma trzy warstwy.

Członkowie oddziału taktycznego Roba mówili, że jest aroganckim, dwudziestojednoletnim smarkaczem, na którego Alban marnuje wszystkie dobre akcje. Padło wtedy określenie "Mały złoty chłopak". Z plotek krążących po Lidze wynikało, że był gwiazdą - ściśle tajnym agentem o przerażającej wydajności. Liam twierdził, że napędzało go poczucie władzy, wzrastające z każdym pociągnięciem za spust.

To jednak było maską, za którą się krył. W rzeczywistości Cole nienawidził siebie za swoje zdolności i nazywał potworem. Był bardzo impulsywny, bardzo szybko wpadał w wściekłość i często nad nią nie panował. Próbował tłumić te zachowanie, które było typowe dla wszystkich Czerwonych.

Cole miał jeszcze jedną odsłonę: dobrego przywódcy i troskliwego brata. W stosunku do Liama bywał zaborczy, ale to dlatego, że chciał go chronić. W Po zmierzchu zdaje sobie sprawę, że wszystko co robi jest dla jego młodszego brata. Był bardzo charyzmatyczny, a ludzie chętnie za nim podążali.

The darkest mind character dump by skpartist-d8fia7y

Rodzaj zdolności Edytuj

Cole, był co prawda za stary na OMNI, ale jednak to go nie ominęło. Został sklasyfikowany jako Czerwony - jeden z najbardziej niebezpiecznych. Posługiwał się pirokinezą. Mógł władać ogniem, formować i rzucać kulami ognia na niewielką odległość. Posiadał też zdolność samozapłonu, w wyniku, którego nie doznawał żadnego uszczerbku.

Ciekawostki Edytuj

  • Według Tumblr'a jego urodziny przypadają na 4 sierpnia.
  • Twierdził, że to iż jest Czerwonym wzięło się z wściekłości jego ojca. Miał wrażenie, że złość ojca to jego ogień.
  • O tym, że Cole był Czerwonym wiedziały tylko 3 osoby: Cate, Alban i Ruby. Później powiedział o tym także Liamowi.
  • To on musiał powiedzieć matce o śmierci Clarie, podczas gdy Lee siedział w jej pokoju i płakał.
  • Cole, podobnie jak Ruby, uważał się za potwora. Gdy dziewczyna próbowała go przekonać, że nim nie jest odpowiedział: "Czy to nie potwory zioną ogniem?"
  • Nie chodziło mu o uwolnienie dzieci z obozów, chciał tylko zdobyć lek, który wyleczyłby go z OMNI.