FANDOM

Chubs
Tumblr mo3tcjPZGm1sux3zwo1 500
Pulpet
Imię Charles
Nazwisko Carrington Meriwether IV
Wiek 18/19
Status Żywy
Obóz Caledonia
Kolor Psi Niebieski

Pulpet – jedna z głównych postaci serii Mroczne Umysły. Jego prawdziwe nazwisko to "Charles Carrington Meriwether IV". Jest przyjacielem Ruby, Liama oraz Suzume. Po raz pierwszy pojawia się w pierwszej części, która zatytułowana jest Mroczne Umysły.

Charakter Edytuj

Charles jest ambitny, odważny i inteligentny. Kocha czytać książki. Dla przyjaciół potrafiłby zrobić wszystko - nawet rzucić się w ogień. Często jest nieufny w stosunku do nowo poznanych osób i potrafi być wtedy dla nich niemiły czy arogancki, lecz nie jest niesympatyczny. Jest dosyć poważny jak na swój wiek. Bywa porywczy. Jest też dosyć nerwowy i łatwo go zdenerwować. Często nie da się u niego odróżnić strachu od wściekłości. Obydwie te cechy często wzajemnie się zaogniają.

Ciekawostki Edytuj

  • Musi nosić okulary lub soczewki kontaktowe ze względu na bardzo słaby wzrok.
  • Ma alergię na koty, ale mimo to je lubi. Woli koty od psów.
  • Od małego bał się jeździć na rowerze, tak też teraz też tego nie potrafi, ale jak to powiedział Lee, jazda samochodem jest jak jazda na rowerze, więc pewnie gdyby Charles chciał jeździć na rowerze, po prostu by na niego wsiadł i już potrafiłby tą prostą czynność.
  • Nie lubi zdrobnień. Gdy ktoś mówi do niego "Charlie" wścieka się i każe do siebie mówić "Charles". Ale nic nie ma do swojego nietypowego przezwiska, które nadał mu Lee.
  • Jego przezwisko to Pulpet ze względu na swoją posturę w dzieciństwie.
  • Jest chudy i wysoki.
  • Zawsze chciał zostać lekarzem i trzeba przyznać, że bardzo dobrze się zna na anatomii człowieka. Nadawałby się na lekarza. Po rzuceniu okiem potrafi wiedzieć co stało się człowiekowi. Ojciec kiedyś nauczył go jak nakładać szwy na rany. Jest w tym świetny.